کفش ورزشی مدارسی در کرج

اندازه گیری پای کودک قبل از خرید کفش بسیار ضروری است. برای انجام اینکار بهتر است فرزندتان را به ایستانید و پا را اندازه بگیرید در نظر داشته باشید که همیشه یک پا بزرگتر از پای دیگر بوده پس در نتیجه لازم است که هردو پا اندازه گیری شود. همچنین قالب کفش باید یک سانت و نیم از بلند ترین انگشت کودک بزرگتر باشد.

کفش را حدودا ۱ سایز یزرگتر انتخاب کنید زیرا بچه در حال رشد است اما بیشتر از ۱ سایز بزرگتر اصلا توصیه نمیشود چون ممکن در روند رشد کودک تاثیر منفی بگذارد

مطمئن شوید که کفش اندازه پای کودکتان است یکی از راه های تشخیص سوال کردن از کودک است که آیا به راحتی میتواند راه برود و یا پایش درون کفش درد نمیگیرد. راه دیگر برای تشخیص سایز بودن، فشار دادن نوک کفش با انگشتتان است در صورت خالی بودن فضا به اندازه ۱ بند انگشت میتوانید کفش را خریداری کنید

برای انتخاب کفش مناسب قید کفش های پشت باز و یا بدون بند را بزنید و انتخاب خود را به سمت مدل هایی ببرید که بندی و یا چسبدار باشد همچنین توجه به جنس کفش از موارد بسیار مهمی است، جنس کفش باید طوری باشد که گردش هوا در آن جریان داشته باشد مانند پارچه و یا چرم .

در صورت استاندارد نبودن پاشنه کفش ممکن است از رشد صحیح کودکتان جلوگیری شود هرچند وجود پاشنه به زیبا تر شدن کفش کمک میکند اما ضرر آن نمی ارزد پس در نتیجه انتخاب خود را به سمت کفش های تخت ببرید؛ به غیر از این کف کفش باید دارای عاج و یا برجستگی هایی باشد که از لیز خوردن کودک جلوگیری شود. ضخامت ، مقاومت و انعطاف پذیری کفش از نکات بسیار مهمی میباشد، کفش در عید حال که محکم و مقام است میبایست از انعطاف استانداردی برخوردار باشد . انتخاب طرح و رنگ را به عهده خود کودک بگذارید اما حتما به نکات ذکر شده توجه بفرمایید.

کودکان زیر ۷ سال رشد بسیار بالایی دارند پس به هیچ عنوان نباید در یک زمان چندین کفش را خریداری کنید؛ بهتر است در زمان های متفاوت کفش ها خریداری شوند. برای مثال کوکان زیر سه سال میبایست هر سه الی جهار ماه یک بار کفش نو خریداری شود بعد از ۳ سالگی میتوانید این مدت را نسبت به رشد کودک طولانی تر کنید.

ساعات پایانی روز بهترین زمان برای انتخاب کفش میباشد زیرا پاها ورم کرده و در بزرگترین حالت خود قرار دارد

برای اندازه گیری دقیق طول کف پای کودک میباسد کودک ایستاده باشد

به راحتی کفش و همچنین انعطاف پذیری آن توجه بفرمایید؛ سبک بودن کفش هم از نکات بسیار مهم است تا کودک به راحتب بتواند قدم بردارد.

حتما برای مطلع شدن از تنگ نشدن کفش هر دو ماه طول پاهای کودکتان را اندازه گیری کنید.

اشتراک:

گذاشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X