کتونی ونس مردانه کرج

یکی از عوامل مهم در خرید کفش ثبات آن است زیرا عدم ثبات مناسب کفش باعث ایجاد پیچ خوردگی پا هنگام راه رفتن میشود. بدین منظور علاوه بر پاشنه پهن میبایست طراحی استاندارد داشته باشد. برای تشخیص اینکه کفش دارای ثبات هست یا خیر، کفش را بر روی سطح صاف قرار دهید یک ضربه بسیار آرام به کفش بزنید در صورتی که کفش بلغزد و بیفتد ،کفش شما دارای طراحی استاندارد و پبات لازم نیست.

انتخاب کفش برای کسانی که از اشکالات خاصی در اناتومی پاهایشان رنج میبرند، همیشه سخت تر بوده است، از این نوع اشکالات میتوان به کف پای صاف و یا خار پاشنه اشاره کرد. این نوع افراد میبایست دو برابر بیشتر از افراد عادی در انتخاب کفش وسواس بخرج دهند. توصیه میشود افرای که کف پای صاف دارند بیشتر از کفش های کتانی استفاده کنند به غیر از آن از کفی طبی نیز استفاده کنند.

برخی از این ایرادات و اشکالات قابل درمان هستند از جمله خار پاشنه؛ در طول درمان خار پاشنه میبایست از کفی طبی در کتانی استفاده کنید.

 

به طبع همه افراد دوست دارند از کفش های مجلسی و زیبا هم استفاده کنند، توصیه ما یه این افراد آن است که پوشیدن کفش های مجلسی و پاشنه بلند را برای مراسم های خاص بگذارند استفاده مداوم از این نوع کفش ها تاثیرات جبران نا پذیری بر روی پا زانو کمر و غیره میگذارد، همانطور که میدانید حفظ  سلامتی از مهم ترین اولویت هاست. سعی کنید کفشی که بیش از اندازه کوچک و تنگ است را به امید اینکه بعدا جا باز میکنند خریداری نکید. همینطور قید کفش های روباز را برای کودکان بزنید ، کودکان هنوز نمیتوانند براحتی تعادل خود را با این نوع کفش ها حفظ کنند؛ از اشتباهات رایج برای دختر بچه ها پوشاندن کفش پاشنه بلند است که باعث زمین خوردن و پیچ خوردن پا میشوند.

برای تشخیص انعطاف پذیری کفش قبل از پوشیدن، آن را خم کنبد. کفش باید به اندازه پای شما که هنگام راه  رفتن خم میشود، انعطاف  داشته باشد. در صورت نداشتن انعطاف مناسب به مرور زمان آسیب هایی جدی به کمر وارد میشود بالاخص کفش هایی که برای دویدن انتخاب میکنید.

دانستن تمامی نکات ذکر شده برای خرید کفشش بسیار مهم است اما با تمام توجه به نکات مهم ترین عامل برای انتخاب درست  راحتی کفش در پای شماست. حتی میتوان گفت در برخی از موارد بدون توجه به خیلی از استاندارد ها وقتی که کفش را به پا میکنید در صورت راحت بود متوجه میشوید که آ« کفش کاملا استاندارد بوده و مناسب شماست؛ پس هنگام خرید و پوشیدن کفش ، راحت بروید و حتی در صورت امکان کمی درجا بزنید.

 

از اشتباهات رایج میان افراد خرید کفش در صبح است، صبح ها به دلیل نداشتن فعالیت پا در کوچکترین حالت خود قرار دارد اما بعد از یک روز کاری و یا پیاده روی پا ورم کرده و در بزرگترین حالت خود قرار دارد و اگر شما صبح کفش خود را خریداری کرده باشید با کمی راه رفتن پای شما اذیت میشود وزخم میشود.

اشتراک:

گذاشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X