اصولا افراد برای انتخاب نوع پوشش خود به دو دسته تقسیم میشوند.  دسته اول کسانی هستن که اولویت را به راحتی خود میدهند و فکر خود را درگیر قضاوت دیگران نمیکنند، دسته دوم افرادی هستند که داشتن ظاهری آراسته برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، حتی به قیمت اینکه قید راحتی ، سلامتی و استاندار بودن پوشاک خو را بزنند.

برای حضور در محیط های اداری بهتر است پوششی رسمی داشته باشید یک از آیتم های مهم در این نوع پوشش کفش ها هستند که نقش پر رنگی را ایفا میکند. برای انتخاب بهتر باید چندین نکته را در نظر گرفت تا استایلی مناسب و وجه خوبی برای خود بسازید. ما در ادامه این مقاله این نکات را توضیح میدهیم.

 

اولین نکته برای یک انتخاب درست توجه به استحکام و مقاومت است، تا از پا در برابر ضربه های احتمالی محافظت کند. در نتیجه میبایست به نکاتی توجه داشت. از نکات قابل توجه راحتی پنجه پا و داشتن فضای کافی برای راحتی و تهویه است.

بهترین گزینه برای انتخاب کفش اداری ، کفش چرمی است زیرا به راحتی میتوانید آن را تمیز کنید و از آن مراقبت کنید همچنین پوشیدن و درآوردن کفش های چرمی بسیار راحت است. از ویژگی های این نوع کفش راحتی در راه رفتن است و احتمال تاول زدن و آسیب به پا در آن بسیار کم است.

ترجیها استفاده از کفش هایی با رنگ روشن را کنار بگذارید زیرا ممکن است در شرایطی که با افراد در حال صحبت هستید توجه ها را به جای صحبت های شما به کفش هایتان جلب کنید پس در نتیجه بهتر است از کفش های مشکی یا قهوه ای تیره استفاده کنید. البته اکثر ادارات قوانین خاصی در رابطه با پوشش و انتخاب رنگ دارند که اولویت در انتخاب را باید به قوانین محل کار خود را داد.

قید کفش های نوک تیز را بزنید؛ این نوع کفش ها، به دلیل ایجاد فشار، به مرور باعث کجی انگشتان پا شده و اسیب های زیادی را به پا وارد میکند. کفی داخل کفش میبایست با قوسی هماهنگ با طول و عرض پا داشته باشد همچنین دارای خاصیت ارتجاعی باشد چون این حاصیت موجب میشود تا در هنگام ضربه و برخورد با زمین شوک ها را به خود جذب میکنند.

به هیچ عنوان به خیال جا باز کردن ،  کفش تنگ نخرید توجه داشته باشید پاشنه پا در کفش هم باید فیت باشد و هم راحت. پاشنه پا در کفش نباید تکان و یا سر بخورد، بلکه باید فیت بوده  و پاشنه را کاملا در بر گیرد. هنگام راه رفتن از پا در نیاید و امکان تکان دادن و خم کردن انگشتان را به شما بدهد.

اشتراک:

گذاشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X